tiistai 19. helmikuuta 2013

Hyvää asiakaspalvelua

Mulle soitettiin Turku-Pori-suuntanumerosta (tai niin mun puhelimeni suunnan ja numeron tulkitsi :D) ja toisessa päässä olikin yllättäen työvoimahallinnon edustaja. Työvoimahallinto on ottanut uuden käytännön, että asiakkaisiin otetaan suoraan yhteyttä. Hyvä juttu, niin minun ei tarvinnut tällä kertaa itse suunnata työvoimatoimistoon.:) Työvoimatoimistoon ei ole kovin kiva mennä - paitsi silloin, kun asiana on ilmoittaa työkkäriin, että on töitä tiedossa.

15 kommenttia:

  1. Oli kyllä hyvää palvelua :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yllätti, kuinka hyvää asiakaspalvelua! :)

      Eikä virkailija alkanut tivaamaan, että miksei vielä ole löytynyt mitään, kun siinä tilanteessa tulee epämukava olo.

      Poista
  2. Oho, yllättävää. Ja hienoa siis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yllättävän hienoa! :) Kerrankin voin kehua. :)

      Poista
  3. Säästäähän se itseltä aikaa, vaivaa ja rahaakin, kun ei tarvitse lähteä paikan päälle, vaan asiat hoituvat puhelimessa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näin on - työnhaun suhteen asiat eivät välttämättä muutu, vaikka työnhakija asioisi toimistossa ja työtilanteen voi ilmoittaa puhelimitsekin.:)

      Poista
  4. Kyllä on hyvää palvelua! Aluks mä luulin et ne tarjos työpaikkaa, vaan tais olla pelkkä työnhaun uusiminen. Mitä sä teit muuten töikses ennenkuin työttömäksi jäit? Jos saa kysyä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ok,kuulostaa varsin mielenkiintoiselta.
      Kiitos paljon kortista. :)
      Kirjoittelen pian takasinpäin.

      Poista
  5. Minulle vuosia sitten oli työkkäri jättänyt vastaajaan viestin. Harmi vaan oli numeron edelliselle omistajalle tarkoitettu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siinä on tullut työkkärille ja työnhakijalle yhteystietokatkos. :)

      Poista