keskiviikko 24. helmikuuta 2016

Kevätsiivous

Taas iski asunnon varastohuoneen siivousinnostus. Alunperin huone on kai tarkoitettu vaatehuoneeksi, mutta mulla siellä on kaikkea muuta tavaraa. Muun muassa lähes kaikki kirjani ovat varastohuoneessa.

Mulle siivousinnostus iskee yleensä kevään korvalla  - joskus tosin muinakin vuodenaikoina. ;) Kaapeissa ja häkkikomerossa on tavaroita, joiden olemassaolo tulee itsellenikin yllätyksenä. Osasta tavaroita ei ole vuosiin näköhavaintoa, vaikka kyllä ne siellä tallessa ovat. Tavaroita, joiden olemassaoloa en edes muista, en osaa säännöllisesti "kaivatakaan".

Välillä heitän jotakin pois. Jos elän vanhaksi niin saas nähdä minkä verran tavaraa olen siinä vaiheessa säilyttänyt ja mistä esineistä olen raaskinut luopua.

4 kommenttia:

  1. Mulla on sama, ettei oikein raaskisi luopua mistään tavarasta, kyllä minä joskus pidän kirpputoria. Olen sun blogissa eka kertaa ja liityin lukijaksikin. Ois niin kiva jos haluaisit tulla vasta vierailulle Aurinkokujallekkin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia kutsusta ja tervetuloa lukijaksi! :) Mä aina mietin, että jos mun tulee ikävä sitä poislaitettua esinettä. ;) Mutta välillä tyhjennän kaappejani. ;)

      Poista
  2. Joskus tosiaan oikein ilahtuu, kun löytää jotain unohtunutta, että "ai meillä on tämmönenkin"... tosin sitä joutavaa roinaakin kyllä riittää...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Omakotitaloa tyhjentäessä tein suurimman karsinnan, mutta karsittavaa tavaraa riittää edelleen. ;)

      Poista