tiistai 28. heinäkuuta 2015

Haettua

kukat haudalle heinäkuussa Mä vein haudalle uudet kesäkukat heinäkuussa, kun edellisissä kukissa ei näkynyt 
enää uusia nuppuja, mutta ei nämä taannoin viemäni kukat kovin hyvin näytä viihtyvän. Nuppuja kyllä näkyy, 
mutta ne eivät ole auenneet. Kai tämä viileä ja sateinen kesäkin vaikuttaa. ;) Kanervakautta odotellessa! ;)

jääkaappipakastin lämmin Ei onneksi (koputtaa maalaamatonta puuta)!!! Tosin mulla ei ole siellä pakastimessa 
kuin puoli pussillista ranskanperunoita. :D Jääkaapin puolella on vähän enemmän elintarvikkeita. ;) 
Jääkaappipakastimen uusin jääkaapin hajoamisen takia viime vuonna niin pidän peukkuja, että jääkaappipakastin 
nyt joitakin vuosia pysyisi ehjänä. 

leivitetty valkohomejuusto Yök! En pidä valkohomejuustosta - en leivitettynä enkä ilman leivitystä. Ostin kerran 
valkohomejuustoa, mutta maku ei miellyttänyt mua. En osta toista kertaa.

mikki hiiri keinutuoli Mulla ei ole koskaan ollut Mikki Hiiri -keinutuolia. Lapsena mulla oli keltainen lastenkeinutuoli. 
Sen tyyppinen keinutuoli lienee ollut aika monessa lapsiperheessä 1970-luvulla. :)

siilin kakka Siilejä ja siilin kakkaa oli edellisen asuinpaikan pihalla. ;) Nyt asun korkeammalla eikä ole 
siilihavaintoja. ;)

oksennus Kissa välillä oksentaa.

2 kommenttia:

  1. Meneeköhän muilla nyt kirjoitus tuonne "jäsenet" -laatikon alle? Eipä sillä, enin osa tekstistä kyllä kävi selväksi :)
    Miekään en tykkää valkohomejuustosta. Aurajuustosta kyllä. Olen kerran syönyt kyllä leivitettyä ja uppopaistettua valkohomejuustoa hillon kera jälkkäriksi, kun tarjottiin, mutta ei se ollu hyvää. Ei ees paistettuna ja hillon kera :) Mutta Kainuun leipäjuusto kermassa haudutettuna lakkahillon kera - oi autuutta ja slurpsis.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin tykkään aurajuustosta - piparkakun kanssa ja muutenkin. <3 Leipäjuusto kerman kera kuulostaa hyvältä. :)

      Mä en tiedä miten tuo blogitekstinasetteluni oli tänään jotenkin keturallaan ;) - postaukseni törmää jäsenet -laatikkoon. ;)

      Poista