torstai 11. kesäkuuta 2015

Melkoinen aamupäivä

Kun pesin kotona viimeisiä parvekelaseja niin kissa keksi sillä aikaa ihan omaa harrastusta. Mä kävin kyllä jossakin vaiheessa laittamassa muovilaatikon suojaksi tietokoneen hiiren ja näytön eteen, mutta liian myöhään. Kollo hammashirmu oli ehtinyt pätkäisemään hiiripiuhan poikki.

Huomasin poikkaistun hiiripiuhan vasta kun olin saanut lasien pesun tehtyä ja olin asettumassa tietokoneen äärelle. ;) Voi Kollo, minkä teit taas kerran! ;)

Olin juuri lähdössä ostamaan uutta hiirtä, kun muistin, että kotona saattaisi olla jossakin varahiiri. Mua lykästi! :) Löysin hiiren yhdestä muovikassista, asensin paikoilleen ja hiiri jopa toimii! :) Jeeeee!!!!! :)

Toinen jeeeee - lasit on nyt pesty tältä vuodelta!!!!! :) Lasit "puitteineen" olivat niin likaiset, että ihan yskitti.

Huhhuh! Mä inhoan nousemista tuolille (puoli)avointen parvekelasien äärellä - pää ei tahdo kestää niin korkealla olemista ja tulee hutera olo.

2 kommenttia:

  1. Voi ei... meillä puput kåäyvät varsin ahnaasti kaikkien johtojen kimppuun jos vain näkösälle unohtuu. Mutta ne eivät sentää hypi pöydille ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kissoilla ja pupuilla on tehokkaat "työvälineet" suussa. :D Puput eivät onneksi kiipeä niin korkealle. :)

      Mä jouduin sittenkin menemään hiiriostoksille, kun varahiirikään ei loppujen lopuksi toiminut (vaikka ensin näytti toimivan). ;)

      Poista