perjantai 25. heinäkuuta 2014

Väsyttää

Asunnon lämpötila on 30 astetta - näin aamulla. ;) Ovet lasitetulle parvekkeelle ovat olleet auki koko yön, jotta hiukan viilenisi asunnossa.

Mä olen enemmän syysihminen ja piristyn syksyn viileyden saapuessa. Toki uidessa ja pyöräillessä kesän lämpö on kivaa, mutta mä en pysty ottamaan varsinaisesti aurinkoa - iho ei tykkää, kun punertavaa löytyy luonnostaan tukasta. ;) Pyöräillessä käy mukava ilmavirta - helteelläkin.

Kissa on öisin pudotellut tavaroita alas ja herätellyt mua aamuyöstä. Kollo maukuilee ja juoksee rallia edestakaisin. Päivät kissa nukkuu - enimmäkseen parketilla sängyn alla, kun siellä on viileämpää.

10 kommenttia:

  1. Mä en ole edes tuonut mittaria tänne sisätiloihin.... En tiedä kuinka kuuma täällä on, mutta kuuma.... Itse tykkään sellaisesta 20-25 astetta maksimissaan.
    Mulla on kans punertavaa hiuksissa ja iho on ihan valkoinen. En juurikaan rusketu, ihan tosi vähän saa iho jotain väriä. mutta ei paljoakaan. Mun äidillä on punaiset hiukset, siksi mullekin tullut näin. Omat hiukseni ovat tummat (tai harmaitahan sieltä jo tulee paljon), mutta punertavaa saattaa jossain valossa pilkahtaa.
    Mukavaa viikonloppua sinne!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin tykkään hiukan päälle kahdenkympin lämpötilasta. :)

      Ja suunnilleen sama tilanne - äidillä taisi olla ruskean mukana punaista hiuksissa, että punainen on tullut tukkaan äidin puolelta. ;) Mullekin tulee hiukan väriä ihoon, mutta ihoni kärähtää suht herkästi. Ihan keskipäivällä en kovasti ole auringossa. ;)

      Hyvää viikonloppua! :) Mä viikkosiivoilen kotiani - lämmin on - hikeä pukkaa . :D

      Poista
  2. Minä kanssa välttelen suorassa auringonpaisteessa olemista ja liikun helteillä iltaisin, kun varjot ovat jo pidemmät. Vaalea ihoni palaa punaiseksi ei päivety yhtään ruskeaksi. Saan myös pisamia auringosta ja omaan hieman punaseen taittavan hiusvärin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullekin tulee pisamia. ;)

      Keskipäivällä en kovasti ole auringossa - usein olen sisätiloissa.

      Pyörälenkit ajoittuvat iltapäivän loppupäähän ja alkuiltaan. ;)

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Punainen tukka ja vaalea iho on tarkkuutta vaativa yhdistelmä auringon suhteen. ;)

      Poista
  4. Täällä kanssa yksi syysihminen. Rakastan syksyn väriloistoa ja viileitä ilmoja. Silloin auringonpaistekin tuntuu ihanalta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on samat fiilikset - pidän syksyn väreistä, kirpeydestä ja syysauringosta. :)

      Poista
  5. Syksy on parasta aikaa kun saa tuupata miehen kesälomalta töihin ja lapsen kouluun ja aaaah; ihana hiljaisuus laskeutuu kotosalle :D Syksyllä kaikki luonnon väritkin on kauneimmillaan ja saa paketoida pihan pakettiin ja loppuu kokoaikainen kukkien nyppiminen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Syksyssä on monta monta hyvää puolta. :)

      Luonnonvärit ovat syksyllä kauneimmillaan. <3

      Kammoamani ampiaiset ym. pörriäiset yleensä häipyvät syksyksi näköpiiristä. ;)

      Poista