tiistai 13. toukokuuta 2014

Hakuja

Viime aikoina on tultu ainakin näillä hauilla:

mun eka kerta   ;)

vappupallo kestää  Saas nähdä kuinka pitkään vappupallo kestää - viime vuonna leijui melko kauan ilmassa. ;)


Edit. vilkkuvat pikkuhousut  Mä suosin mahdollisimman pitkiä puseroita/paitoja ja suht korkeavyötäröisiä farkkuja. Jos paita on malliltaan lyhyehkö niin kiskon koko ajan paidanhelmaa alemmaksi - en oikein osaa käyttää lyhyehköjä paitoja. ;)  

Pikkuhousut vilkkuvat silloin, jos housuihini on sattunut tulemaan reikä. ;) 

10 kommenttia:

  1. Täällä ei ole ollut vappupalloa vuosikymmeniin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakin oli vuosikymmenten tauko vappupalloissa. ;)

      Poista
  2. Toivotaan vappupallolle pitkää ikää! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivotaan! :) Tänä vuonna on moottoripyöräilijäpallo. :)

      Poista
  3. Hei vappupallosta pitää saada kuva tänne! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä otan kuvan vappupallosta. :)

      Poista
    2. Tosi hieno vappupallo! :) Sopis mun miehelle hyvin. ;)
      Mistä ostit?

      Poista
    3. Mä ostin pallon Hong Kong-liikkeestä. :)

      Pallo on vauhdikkaan näköinen. :)

      Poista
  4. Jos se vilkkuvan pikkuhousun etsijä hakee sellaisia missä on led-valot :D Mulla on niin leveä tuo peräpuoli, että se jo melkein vaatisi sellaisen varoitusvalon :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ledvalopöksyt olisivat upeat - mä haluaisin semmoiset. :)

      Mulla oli kerran led-valolla varustettu pipo, mutta Kollo puri piposta johdon poikki. :D

      Poista