torstai 14. maaliskuuta 2013

Leivokseton uni

Näin viime yönä unta, että menin hyvin toiveikkaana kahvilaan, jotta olisin saanut kupin kahvia ja herkullisen leivoksen. Kahvilassa oli kuitenkin tarjolla vain ei-makeita leivonnaisia sekä yhtä laatua viineriä. (Tykkään kyllä oikeassa elämässä viinereistä ja niistä ei-makeistakin leivonnaisista. :)) Leivonnaisia ei saanut mennä katsomaan läheltä, vaan kahvilanpitäjä huuteli kauempaa, mitä on tarjolla ja kun en nähnyt niin kaukaa myyntitiskille niin poistuin pettyneenä paikalta. ;) Mitähän unikirja kertoisi tästä unesta? ;)

Minun ainakin pitää hankkia jotakin makeaa iltapäiväkahvin kanssa nautittavaksi. :)

Edit. Minä löysin äsken Avatv:n sivuilta unien tulkintasanaston - mutta sanastossa ei ollut leivonnaista eikä leivosta - kahvi löytyy. ;)


8 kommenttia:

  1. Minun tulkintani on se ettet ole nyt kipeänä saanut syötyä tarpeeksi makeaa ja näin se heijastuu uniin. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todennäköisesti. :) Täytyy alkaa korjaamaan vajetta. :)

      Poista
    2. Tee niin että jotta painajaiset eivät vainoa tulevanakin yönä.

      Poista
    3. Onneksi ei tällä kertaa karhu ajanut takaa - niin kuin vakiopainajaisessani. :)

      Poista
  2. Hyvä, ettet ostanu, kun et kerran saanu ees kunnolla nähdä! Ihan "puutteessa" et siis voi olla, mutta selkeästi jotain vaille jääny.

    Mun unet on ollu niin epäloogisia ja kummia, ettei niitä pysty ees selostaan. Kerranki mulla oli Fiat 600 ojassa, jossa virtas vesi jään alla, mutta se olikin ainoa asia, mitä siitäkään unesta pystyy kertoon. Eipä sillä, että sekään kiinnostais ketään muuta ku mua :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä ostettava tuote pitää saada nähdä kunnolla - oli se merkillinen kahvila, kun asiakkaita ei päästetty lähelle leivonnaisia. ;) Minä käännyin unessa ovella ympäri ja astelin ulos. Kahvila muuten sijaitsi Riihimäellä käräjäoikeuden parkkipaikan vieressä (eikä siinä edes ole mitään kahvilarakennusta muuten kuin unessani vaan kerrostalon piha). ;)

      Tuon sun unesi onkin kimurantin kuuloinen tulkita. :)

      Poista
  3. Sää olet jonkun kahviherkun tarpeessa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin olen. :) Käytiin lämmittämässä taloa ja nyt vihdoin pääsen popcornsuklaan pariin. :)

      Poista