maanantai 15. kesäkuuta 2015

Mietteitä somesta

Mua on todella moni kysellyt facebookiin vuosien varrella, mutta en ole liittynyt sinne. Koen ajatuksen facebookiin liittymisestä itselleni ei-ei :ksi.

Blogit ovat enemmän mun juttu <3 - niihin saavat kaikki blogeihini "löytäneet" kommentoida ja tekstit ovat vapaasti nähtävillä ja luettavissa kaikille blogeihini poikenneille. Kirjoitan omista lähtökohdistani ja ajatuksistani kumpuavia postauksia - aina silloin, kun siltä tuntuu. Joskus ei ollenkaan kirjoituta ja joskus tekstiä suorastaan pulppuaa.

Mietin, mistä kirjoitan ja miten kirjoitan. Aika monestikin on teksti pyyhkitynyt omasta toimestani pois näytöltä ennen julkaisua, kun yhtäkkiä on tullut semmoinen olo, että en mä tätä halua kirjoittaa enkä julkaista. Toivon, että postauksistani "henkisi" Sirpa aidoimmillaan. :)

Mä olen pohtinut pitkään ja päätynyt siihen etten laita itsestäni kuvia blogeihini (paitsi yksi vauvakuva on jossakin postauksessa ;)).

Sukulaisille ja ystäville olen kertonut pitäväni blogeja ja ohjannut blogeihini.

Tekstiviestit, sähköpostit ja itselleni suht uusi tuttavuus WhatsApp ovat itselleni mieluisia "henkilöltä henkilölle" -viestinvälittimiä. WhatsApp on todella hyvä kanava nopeaan viestimiseen ja kuvien välittämiseen. <3 WhatsApp on samantyyppinen kuin Skype (jota olen pidempään käyttänyt) - lähipiirissäni on enemmän WhatsAppin kuin Skypen käyttäjiä. ;)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti