maanantai 30. syyskuuta 2013

Talvipyöräilyä

Miesystävä osti kaveriltaan edullisesti (vähän käytetyn) kuntopyörän. Ihan näppärän oloinen kuntopyörä! :) Tiedossa on pyöräilyä telkan ääressä.  Kotona pyöräillessä ei pääse vilustumaan eikä liukastumaan. :)
Vielä kun saisi sen isomman olohuoneen.

Mä kerran tilasin jonkun kuntoilulaitteen kotiin - en enää muista, mitä osaa ihmisessä laite olisi vahvistanut. Laite oli huonoa tekoa - ruosteessa ja ruosteen päälle oli kaiken lisäksi vedetty maalia. Laite lähti postitse takaisin sinne, mistä oli tullutkin ja mä sain onneksi rahat takaisin.

16 kommenttia:

  1. Voi kuinka hienoa :) Minäkin olen monet kerrat haaveillut pyörästä, vois katsoa hömppää töllöstä ja kuntoilla samalla. Takaraivossani kuitenkin piilee ehkäkaru totuus mikä muistuttaa minua aina kun on ajatuksena että se jäisi sitten käyttämättä ja toimisi vain vaatenaulakkona :) Mutta ihanaa olisi kun ei tarvitse miettiä kuinka pitää pukeutua eikä tarvitse kotoa lähteä mihinkään :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saas nähdä - toivottavasti pyörällä tulee suhisteltua eikä kissa purisi muuntajan piuhaa poikki, mikä täällä on ainaisena pelkona, kun silloin ei pyörä toimi.:-D Ainakin kuntopyörä on nyt koko ajan helposti saavutettavissa.;-)

      Poista
  2. Mä ostin itselleni elokuussa stepperin ja olen täysin koukuttunut siihen. :) Rakastan kävelyä, mutta talvipakkasilla aika ankeaa touhua niin nyt voin steppailla koko talven lämpimässä. :)
    Miehellä on kuntopyörä omassa huoneessaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Stepperi kuullostaa hyvältä! :) Mäkin olen joskus katsellut steppereitä jostakin kuvastosta. Meikäläiseltä olisi jäänyt kuntopyörä kokoamatta, kun se oli purettuna osiksi, jotta mahtui autoon. :D Miesystävä hoiti kuntopyörän kokoamisen. ;)

      Poista
  3. Mun kuntopyöräni jäi puolessa vuodessa virattomaksi. Aina ajattelen, että jos mä vaikka ryhdistäytyisin... mutta en ainakaan vielä ole onnistunut ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saas nähdä - miesystävän kanssa vuoronperään meikäläisen tullee käytettyä kuntopyörää. Itsekseni en kyllä tulisi käyttäneeksi kuntopyörää - mulla täytyy olla kannustaja. ;)

      Poista
  4. Mä oon kans haaveillut tuosta kuntopyörästä! :) Meillä olohuone nyt sen mallinen, että tähän ei kyllä mahdu... Mutta ehkä mä kans joskus vielä tämän haaveeni täytän!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin jouduin vaihtamaan nojatuolien ja yhden ruokapöydän tuolin paikkaa, että pyörä sopi. ;) Isompaa olohuonetta toivon! :)

      Poista
  5. Kuntopyörän kanssa ei tarvitse pelätä rotvallin reunoja, Ei kaadu koskaan :D Ja siihen on hyvä ripustaa pyykkejä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näin on - pyykkien ripustamiseen ei asunnossa koskaan ole liikaa ripustuspaikkoja. :D Eikä rotvallin reuna pääse yllättämään sisäpyöräillessä eikä muu liikenne. :D

      Poista
  6. Minunkin kyllä pitäisi innostua pyöräilystä! Oli se sitten kuntopyörä tai oikea.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pyöräily on kivaa! :) Kuntopyörää olen aiemmin kokeillut (kouluaikoina?) kuntosalilla.

      Poista
  7. Hauska idea tuo pyöräily telkkarin edessä. Matkailuohjelmia katsoessa voi kuvitella ajavansa paikan päällä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on - maisemat vaihtuvat telkkarissa ja samalla voi kuntoilla. :)

      Poista
  8. Isomman olohuoneen hankkiminen onkin paitsi vaikeampaa myös huomattavasti kalliimpaa kuin kuntopyörän!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on - kuntopyörä on hyvin edullinen olohuoneeseen verrattuna. ;) Isompi asunto on etsinnän alla. :)

      Poista