perjantai 13. syyskuuta 2013

Serkkuanalyysi

Kiki-serkku kävi tänään kylässä - kahviteltiin ja (juusto)kakuteltiin ja juteltiin. :) Oli ihanaa nähdä! :)

Tästä päästään hänelle lupaamaani serkkuanalyysiin. :)

Mä olen tavannut Kikin ekan kerran ollessani kaksivuotias - vuosikymmenet ovat kyllä hukanneet ensitapaamisen muististani. ;) Seuraavat muistot ovat pari vuotta siitä eteenpäin länsirannikolta varmaan kesälomalla - hiekkakasasta leikkimästä ja puun alta. :) Mä olin silloin nuorin serkuista ja muistan katselleeni puun alta, kun Kiki ja joku muukin vanhemmista serkuistani kiipesivät puuhun. Hiekkakasallakin leikittiin. :) Äitini kehotti mua menemään serkkujen perässä. ;)

Teini-iästä (olinkohan jo lukio-iässä tai melkein) on jäänyt mieleen Kiki, joka tuli halaamaan :) -  teki minuun lämpimän vaikutuksen. <3

Tähän päivään tultaessa serkku on edelleen lämmin ja aito persoona. :) Hänen kanssaan on ihana jutella ja tulee olo, että on luonnostaan omana itsenään. :) Huomaan usein Kikin tekstejä lukiessani sanovani itsekseni tietokoneen ääressä, että just noin mäkin ajattelen, ja monta yhteneväistä piirrettä olen bongannut. :)

Nyt heitän haasteen Kikille, josko hän tekisi minusta serkkuanalyysin. :)

Ja Kollo pitää myös Kikistä ja siitä kun Kolloa rapsutettiin, ja kissa söi äsken toisen Kikin tuomista "herkkulihatikuista". :)

Kiki haki minut kauppakeskukselta eikä mua jännittänyt hänen kyydissään - voin tulla uudestaankiin kyytiin, kun Kiki ajaa. :)

Tervetulotoivotukset uudelle lukijalle! :)












13 kommenttia:

  1. Voi vitsit! Mä taidan olla vähän kade kun Kiki Kiksauttaja on sun serkkus. ;)
    Teillä oli varmasti kivaa. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen kovasti iloinen siitä, että Kiki on serkkuni. :) Mukavaa oli jutella ja kahvitella. :)

      Poista
  2. Mulla on 17 serkkua, joista kehenkään en pidä yhteyttä... :( kaksi läheistä oli, mutta kun ne on miespuolisia, niin jotenkin siinä teini-iässä se yhteys katkesi. Pojat jopa asui meillä jonkin aikaa äitinsä - tätini - kanssa.

    Siitä sen näkee, että isot perheet alkaa olla historiaa, kun mun lapsillani on enää kolme serkkua. No jotain serkkupuolia on, miehen siskopuolella on vissiin pari lasta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on totta, että isot serkuspoppoot ovat harvinaisempia. Mulla on isän suvun puolelta 10 serkkua ja äidin suvun puolelta pari serkkua.:-) Isä oli isosta perheestä.:-)

      Poista
  3. Voitko laittaa tähän vielä ettet pelännyt mun kyydissä :D Meidän perheen miesväki ei usko :D Lapsi kyllä pohti, että ehkä mä en kiihdyttänyt vauhtia yli kymmenen kilometrin tunnissa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En pelännyt sun kyydissä lainkaan ja vauhtiakin oli yli 10 kilsaa tunnissa.:-) Uskallan tulla uudestaankin kyytiin.:-)

      Poista
    2. Voidaan hurauttaa sinne Ikeaan :)

      Poista
    3. Ihanaa - hurautetaan Ikean reissu! :)

      Poista
    4. Mutta älä anna sen käyttää vakionopeudensäädintä! xDD t:Kikin nuorin sisko <3

      Poista
    5. Ja mukavaa nimipäivää! :)

      Poista
  4. Jostain kommentista mietin, että oletteko sukua ;D Jäänyt "koukkuun" Kikin blogiin - taisin sinun kautta sinne eksyäkin!

    VastaaPoista