keskiviikko 28. elokuuta 2013

Laatikkoa varioiden

Mä olen jäänyt "jumiin" riittäviin ja mun mielestä ruokaisiin laatikoihin - herkullisia  ovat ja niitä voi varioida. :) Mulla semmoisen vuoallisen tyhjentämiseen menee noin viikko (mä syön pelkän lounaan ;)) ja  tarveaineisiin kului noin 11 euroa. ;)

Tänään teen pasta-jauheliha-fetalaatikkoa.
Keitetty pasta (vajaa pussillinen), paistettu jauheliha ja isosta köntistä pilkotut fetakuutiot sekoitetaan keskenään vuokaan. Päälle kaadetaan 10 dl ruokakermaa, johon on sekoitettu sitä ennen 2 kananmunaa.
Paistetaan uunissa 200 asteessa noin 40 min. :)

8 kommenttia:

  1. Sen täytyy olla hyvää, jos siinä on fetajuustoa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Feta saa laatikon maistumaan tai juustoraaste myös.:-)

      Poista
  2. Eikö se kyllästytä syödä viikko samaa laatikkoa? Mutta kuulostaa kyllä hyvältä, feta sopii jauhelihan kans. Oon joskus tehny lihapullia, joihin piilotin fetapalasen, ja ne oli kans hyviä. Lapsia ilahduttaakseni joskus vuosia sitten aloin tehdä "yllätyslihapullia", joihin tuli nakinpala sisään, mutta ite tykkään enempi juustopullista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ainakaan vielä ole kyllästyttänyt.;-)

      Laatikkoa on kiva varioida esim. fetan avulla - jauheliha sopii hyvin yhteen fetan kanssa.:-) Täytyykin joskus kokeilla nakkilihapullia.:-)

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Näin on :-) - piirakoista laatikoihin ja salaatteihin.♥

      Poista