maanantai 24. kesäkuuta 2013

Tasaista

Nyt on niin  rauhallista ja tasaista ettei oikein tiedä, mitä ja mistä kirjoittaisi. Mua saisi nakata nyt jollakin blogihaasteella tai ehkä kehittelen haasteen itse, jos jostakin (jossakin vaiheessa) loikkaa hyvä blogihaasteidea päähäni. ;)

Välillä pitää päivittää Kollon blogiakin http://kollokurisee.vuodatus.net/ - tänään tein sinne pitkästä aikaa päivityksen. Kollon elämä on onneksi lokoisaa ja Kollo on saanut olla terveenä (kop kop - virtuaalikoputtaa maalaamatonta puuta). :)

Mun työt on usein olleet syksyllä/talvella - saas nähdä ilmaantuuko töitä. :)

Jotakin ihanan kesäistä on tapahtunut - kävin uimassa. :) Vesi oli aika viileää, mutta saunasta tarkeni pulahtaa veteen. :)

Kotikaupungissani ei ole uimavesistöä enkä välitä käydä uimassa maauimalassa (siellä on helteellä altaassa niin kova "ruuhka") - niin välillä on ollut kesiä, jolloin en ole käynyt lainkaan uimassa. ;)

4 kommenttia:

  1. Koitan laittaa haastetta tulemaan, mulla on sellaisia luonnoksissa muutama jemmassa :) Ensin täytyy laittaa vaan hakusanat osa 2 maailmalle :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia - mä odottelen haastetta. :)

      Sun blogissa on kyllä mainioita hakusanoja. ;)

      Poista
  2. Tasainen elämä on kyllä hyvä elämä minun mielestäni!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tasaisuus on ok :) ja ainahan sitä voi keksiä jotakin virkistävää menoa ja touhua, jos on liiankin tasaista. :)

      Poista