maanantai 29. huhtikuuta 2013

Unta

Taas oli vuorossa uniyö.:-) Onneksi oli mukava uni.:-) Unessa mä menin viemään Kikille  kassillisen suklaata joululahjaksi - käytyäni ennen vierailua suihkussa.;-)

Mä näen enemmän unia mennessäni nukkumaan toisin päin kuin normaalisti. Kissa metelöi illalla ja mä laitoin kuulosuojaimet päähän sekä käännyin nukkumaan niin päin, että pääni oli mahdollisimman kaukana metelin lähteestä.;-)

Herään öisin lehdenjakajaan, jolla on ilmeisesti vauhdikas tyyli nousta rappusia ylös rappukäytävässä.;-)
Sänkyni on rappukäytävän seinää vasten, kun asunnossa on alkovi sängylle siinä kohtaa.:-)


8 kommenttia:

  1. Juu, suklaata mulle :D Mää näin viime yönä unta, että olin meidän lähikaupassa töissä ja siellä oli pakko pitää päässä jättimäistä sukkahousuista tehtyä turbaania :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sukkahousuturbaani olisi huomiota herättävä asu lähikaupassa. :D Hauska uni! :D

      Mulla oli siinä unessa sulle konvehtirasia, suklaakalenteri ja pari suklaapupua. ;)

      Poista
    2. Jos se on suklaata, niin mää syön sen :) Paitsi se uusi Kismetti, mikä maistuu Fazeriinalta. Voi kauheeta, miltä se maistuu :D

      Poista
    3. Mä jäin miettimään, että onko mun tullut uutta Kismettiä maistettuakaan. ;) Fazeriinaa olen joskus maistanut.

      Jäin äsken tutkimaan Fazerin sivuja, että minkälaisia myyntipakkauksia tuttujen nimien takaa paljastuukaan. :)
      Pätkiksistä olen aina tykännyt. :)

      Poista
  2. Vaadi sitä lehdenjakajaa jättämään kenkänsä ulko-ovelle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voisi jättää kengät ulko-ovelle. ;)
      Melkoisen atleettinen lehdenjakaja täytyy olla - loikkii kenkien kopinasta päätellen varmaan pari askelmaa kerrallaan rappusia ylös ja vauhdilla. ;) Lehdenjakajilla on varmasti laajat jakopiirit ja on edettäväkin vauhdilla lehtienjakoreissuilla. :)

      Poista
  3. Sulla on kyllä kovin mielenkiintoisia unia. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juonet, tapahtumapaikat ja henkilöt poimiutuvat monipuolisena kokonaisuutena uniin. ;)

      Nyt nukuin sängyn ei-seinänpuoleisessa reunassa enkä lainkaan kuullut lehdenjakajaa. ;)

      Poista